2.04.2011

14&15– tre saker jag gjort idag + mina drömmar

Idag har jag:

  1. Varit i skolan och haft håltimma största delen av dagen (vilket var ganska mysigt för jag gick med några fina i klassen på stan och så!)
  2. Varit sådär impulsiv som är så himla bra och klippte massor av hååår.
  3. Druckit läsk och pluggat!

En, åh, så produktiv fredag! Håret får ni se i ett annat inlägg, men här är min favoritfrisyr of all time, som var helt perfekt:



Sen det där med drömmar...
Just nu så drömmer jag helt ärligt om att kunna ta studenten.
Och vara glad i min spets cheap monday klänning och skrika i min studentmössa samt dricka så himla mycket rom och cola att jag studsar upp och ner. Jag vill bara bli K L A R! Sen får jag se vart jag hamnar, nu håller jag en plan...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier