3.25.2011

Dag 19 - Detta ångrar jag

Att jag köpte en arvikabiljett. Okej detta vill jag se: Fron 242 och Aphex Twin.
Sen tog listan slut. Så jag säljer biljetten och lägger pengarna på något roligare.
Way Out West i år igen lutar det mot.
Nu ska jag vara vimmelfotograf på en ny klubb i stan. Hejdå!


Knäppbilderna ovan är två bilder från min fina Martinas projektarbete.
Hon har satt ihop mina ansiktshalvor, så här blir det då.
Vänster sida är två vänstersidor och viseverse.
Vore en riktigt läcker människa om mitt ansikte var som mitt vänstra ansiktshalva.

1 kommentar:

  1. Hej där!

    Vi såg att du hade spanat in ett par skor (http://gunochrut.blogg.se/2011/january/sofia-1.html) på vår blogg för litet sen och tänkte bara meddela att de finns kvar om du fortfarande är intresserad :)

    Mvh
    Gun&Rut

    SvaraRadera

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier