6.29.2011

Typ allt som har hänt i bilder!

Jag tog studenten och fina presenter.

Men finast var min mac book pro! Hur bra som helst.


Här om dagen köpte jag en loppis-special-tidning med MASSOR av korsord!
Och det tycker jag om.
Förresten är postens gratis-vykort typ det finaste någonsin!


En dag bjöd jag min bästa vän på mat.
Sen satt vi på balkongen och tittade på regnbågen som var två.


Jag köpte en slokhat på Åhlens för en hundring.
Inte hemskt, bara svår att cykla i...

Vi har tittat mycket på film, jag och Alexander.
Mest skräckisar.

En kväll åt vi middag hos finaste Jonna.
Är det inte helt fantastiskt att det är sommar och att man kan dricka vin utan att ha ångest?
Det blev lite varmt i qornpannan så Nadde fick sitta på trappen och steka en stund.

Så himla fin kväll.


Fina flickor och finaste pojken.


Nadezda var också med, hon är ju så himla tjusig.
Man röker inne på Jonnas altan. Man kan också spela spel och dricka rom&cola.

Alexander gjorde rökringar, vilket jag tyckte var jätteballt!
Dock var det svårt att fota...
Samma morgon när vi kom hem från Jonna så kunde jag inte sova.
Men det var nästan lite bra, för om jag kunde sova så skulle jag ha missat morgonsolen!

Babusjkorna köpte jag i Berlin.
Man kan knappt se den minsta...

Sen blev det jättemycket sommar.
Jag cyklade jättelångt för att plocka jordgubbar på självplocket.
Men det visade sig vara nedlagt så jag fick köpa av en snäll dam utanför en kyrka.
Det gjorde inget, för jag fick även köpa urgoda bigarråer och tjuvsmaka lite när ingen såg.

Nu har jag solat som en idiot och badat och druckit mängder av öl!
Så det ska vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier