9.04.2011

En helg!












Denna helg har varit snurrig! I torsdags blev jag bjuden på middag av mina afrikansk- härstammande grannar som är hur fina som helst! Fast dom lurade i mig chili, så då blev jag helt knasig! Fick dricka supermycket mjölk och svära på svenska. Fast det var bra, för det satte igång nosens rinnande, så hemskt förkyld jag varit!

På fredagen vaknade jag med 38,8 graders feber och totalt tung i hela kroppen, helt slut efter en så händelserik vecka! Så jag fick sova ut helt och äta glass och tycka synd om mig själv. När jag vaknade på lördagen mådde jag nästan suveränt! Så då tog jag en tur till köpcentret och gick på H&M (så svenskt av mig...) och sen åkte jag ner på stan och mötte Sara. Vi gick till en supermysig tappas-bar och jag beställde jättegod potatis och sen god drink. Det är väldigt billigt här! Sedan träffade vi Jonas och Elin och jag fick smaka Krick... Usch! Men det var supermysigt! Sedan kom spöregnet och blixtrarna så metron hem blev det.

Idag så vaknade jag ännu piggare och gick till parken för att möta Elin och Jonas! Elin mådde inget vidare så hon pyste vidare medan jag och Jonas trampade iväg till bageriet och köpte fika. Sedan kom Sara och efter det, Camilla! Sen hade vi en jättetrevlig eftermiddag på både balkongen och inne i mitt rum! Kul att ha trillat in i så trevliga personer!

Imorgon börjar vardagen och jag sitter barnvakt till tjejerna hela kvällen! Gosigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier