11.04.2011

Har äntligen internet

Så, hej på er. Vad har hänt i mitt liv under de senaste två månaderna?

Vi gör en lista, om ni nu ens är intresserade:
- Blivit scoutad som stylist
- Jobbat massor
- Varit på loppmarknaden mellan sablon och porte de hall minst två gånger i veckan
- Lyssnat på The Smiths
- Druckit väldans mängder öl
- Fyllt år och hälsat på i Sverige
- Skrivit brev
- Varit i både Antwerpen och Liege
- Badat äventyrsbad
- Haft hemmafest/födelsedagskalas
- Varit på togafest med norska militärer (tack norska staten för spriten)
- Dateat en kille som hatar hundvalpar!!! What's wrong with you dude? Fick mig ett gött skratt iallafall
- Lagt massa roliga citat i min hjärna
- Vandrat hem i småtimmarna
- Inte blivit rånad
- Kramats med många fantastiska fina underbar människor!


Det är så fint, för när jag började gymnasiet så hade jag den klassiska bilden att jag skulle känna mig hemma, för jag hade slutat högstadiet osv osv. Men jag kände mig aldrig hemma. Men här har jag lärt känna så otroligt godhjärtade, fina, glada, roliga människor. Jag har en sådan jävla tur.

Alla 200 bilder som tagits under de senaste månaderna kommer att dyka upp under tiden.

Kärlek och tack, om ni fortfarande har något intresse att läsa och titta här så får ni gärna säga heeej på diiiig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier