12.09.2011

"I don't go looking for trouble. Trouble usually finds me."

Jag har slutat existera i bloggvärlden...
eh ja, de 10 personerna som läser min blogg måste vara riktigt upprörda.
Anledning? Jo dessa:
- haft besök x2
- hänger med Emma väldigt mycket
- internet har segat
- intriger och fjortisbråk i aupairgänget som inte riktigt är min grej = isolerad
- skypear väldigt mycket
- jag är kär
- jobbet går i första hand
- jag orkar inte

Så det var det jag hade att säga.
Och ja, det är en bild på mig här under från några veckor sedan.
Och tänk på detta:
We are only as strong as we are united, as weak as we are divided.




PS. Erica, Matilda, Jesper, Linn och alla ni andra: Förlåt om jag är världens sämsta kompis som inte hör av mig. Men ni är fortfarande bäst och jag saknar er så jävla mycket att ni inte anar! Jag har bara inte hört av mig för att det är mycket som händer och så, jag bygger liksom upp ett litet litet miniliv här nere och en trygghet som gör att jag har fullt upp.

Puss på er iallafall, hoppas ni inte är arga!!! Vi ses ju snart och då ska vi dricka te och öl och prata skit och allt som har hänt er! DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier