1.19.2012

7 dagar + 4 dagar till.


Hej och välkommen hem till Bryssel sa våren!
Det finns krokusar och snödroppar här och var.



Tog mig en uttråkad tur i badrummet i början av förra veckan.
Såhär ser det ut hos mig.





Såhär ser det ut när man kommer hem till mig på dagtid.




Jag gjorde mina första linsbiffar med fetaost, basilika och vitlök.
Dom blev så bra att jag var tvungen att ta en tråkig bild på en halväten.




Chicken Korma och nyfixat i rummet.


Florice + pågarna som drack absint.


Färgade håret och skaffade disco-leo-sametströja och åt fattiga riddare.

Förövrigt är jag ännu mer ambivalent och virrig än vanligt.
Om någon har lite extra fokus, bjud mig gärna på det.
Tittar mest på six feet under, spelar spel på mobilen och sover.
Sen jobbar jag också.
Såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier