3.11.2012

Rue de Américane 97 - 105









Idag (eller ja, igår) så hade jag fått nog av att ligga i min säng och vifta på tårna.
Så då åkte jag med tram nr 81 till Trinite och snurrade runt, tills jag hittade Rue de Américane.
Med en jättestor, 3 vånings plus retro le petit riens! Min favoritsecondhand, men i megamängd!
Jag tisstassade runt med Lcd soundsystem i huvudet och rotade i lådor och bland galgar.
Tänkte att om någon söker på orden Bryssel, secondhand så är detta det bästa tipset! Verkligen värt ett besök, och jag vet vart jag kommer börja hänga.

För gatan från tramen till Le Petit Riens så fanns det affärer med roliga grejer och guldgolv!
Så nu är jag glad, att jag har fått upptäcka lite till i min stad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier