4.08.2012

En söndag, en helt vanlig söndag.


En söndag så var jag uppe jättetidigt.





Jag stod och rullade tårna och väntade på något.



Jag väntade på att få åka bil längelänge med barnen och aupairpappan!
Vi åkte igenom eurotunneln...


Man åker alltså IN med BILEN på ett TÅG! Så himla häftigt!


Sen var vi framme!
Jag blev avlämnad och sen fick jag lyssna på kentdialekt och prata fin engelska!
Jag var alltså i Ashford!




Tog tåget och fick se de vackra countryside-delen av England.



Och sen hamnade jag i Canterbury!!!
Sedan började jag strosa....



Och strosade...







Och åt macka på Nero...


och handlade...



Strosade lite till...








Strosade ännu mer.









Sen började jag åka hem! Nöjd och glad med massa roliga kassar.


Mitt te från M&S var min favorit.




Sen åkte vi 3 timmar bilfärd hem!
Och det var en sådan där riktigt jävla bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier