5.30.2012

27 dagar!

Åh herregud. 
Det är 27 dagar av arbete kvar i Bryssel.
Åh herregud.
Jag vill inte åka härifrån, vad fan hände?
Samtidigt vill jag härifrån, för jag är klar med staden.

Men - lämna världens bästa små tjejer?
Lämna min lägenhet som (förutom grannarna) är underbar?
Lämna fina människor?
Lämna mina favoritaffärer?
Lämna onsdagplaydates?
Lämna disneyfilmer och pyssel?
Lämna mina otroligt bra aupäron?
Lämna mitt Bryssel?
Vad i helvete. Detta är ju mitt nu.
Bryssel känner jag nu, jag älskar denna stad, jag hatar denna stad, den och jag hör ihop liksom.
Världens bästa och sämsta Bryssel.

Var nära på att fälla en tår när jag satte mig ner efter att ha nattat barnen och kollade i kalendern.

Vad fan ska jag göra sen? Jag har ju inte kommit fram till NÅGONTING?!?!
Minikris, men livet löser sig ändå.


Snyft, min vackra use it karta som nu är helt grå och trasig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier