12.28.2010

Minabra/dåligasidor-vadärkärlek



Glömt att jag gjorde en sådanhär grej så jag tar två i taget!
Så dag 4: mina bra och dåliga sidor
Tänkte göra en kort resume på denna.

Bra: Positiv, öppensinnad, kreativ, frammåt, extremt ärlig och impulsiv.

Dåliga: Låg "stresströskel", extremt självkritisk, nervös, brutalt ärlig och impulisv.

Har lärt mig att de två sista sakerna både gjort mig gott och ont!



Dag 5: Vad är kärlek?
När jag kan vara mig själv, när alkohol inte behöver vara med i bilden för att personen ska vilja prata med mig, när något startar annorlunda, när jag gick upp för en grusväg till Marieborgsfolkhögskola och pratade om vädret och det var konstigt för jag ville bara ta hans hand och när vi gick vägen igen så skulle han följa mig hem och han höll min hand och sa:
Kajsa, när jag är med dig så får jag inte ont i foten. När jag är bered att resa 150 mil bara för att känna lycka.
4 veckor allt som allt spenderade jag hemma hos Alexanders (fantastiska) familj i Lövånger med alla hundar, trästocksfestivalen, gröna ängar och högt gräs och Alexander. Alexander alexander alexander alexander alexander.

Så min första riktigt stora extrema kärlek är Alexander. Sådär slungande kärlek.
Så han är min kärlek, den tiden är hur jag alltid kommer se på kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier