1.20.2011

12&13: I min handväska och mitt favoritplagg!

Hej och välkommen in i min väska!
Jag brukade mest använda min jättefina Mew tygväska som jag köpte av en dåvarande vän i våras, men den gör ont för att den hänger på ena axeln på min snea, ledsna, sönderslitna rygg.
Och sen går den inte att tvätta för att färgen trillar av(!).

Jag har länge letat efter en bra väska till bra pris och i helgen hann Louise före mig på Hela människans väskavdelning och pillade på en perfekt, brun, halvskinnhalvtyg väska med fint knäppe och jag sa ÅH! PERFEKT STORLEK! Och sen sa jag åh kameran skulle kunna få plats!!! Louise är så jävlig så hon sa: NEJ DEN ÄR MIN! Sen ändrade hon sig och jag fick den perfekta väskan! (Puss Louise, du vet att jag skojar!) Så här är den och dess innehåll:



plåster, astmamediciner, insidebrus, plånbok, mobil, tändare, halstablett, minnessticka,
ipod, skoputs, läppsyl, läppbalsam med smak av hallon, handkräm, hudkräm,
bok, anteckningsblock, tre pennor, kam, ögondroppar, allergitabletter och panodil!
Så himla spännande va? (plus kameran)

Och sen detdär med favoritplagg...



Grejen är den att jag inte har något favoritplagg! Allt går i perioder, som alla människor.

Därför lägger jag upp en bild där jag är supersnygg i några favoritplagg!

Sjal, armband, strumpbyxor, halsband, kängor och glasögonen är något som alltid är på, så de är nog mina favoriter!

Fast... jag hatar att jag måste ha glasögon. För jag är snyggare utan!

Bilden är från Siesta, eller från byn där jag och pappa spenderade 2 nätter eller något för att jag skulle få dansa på festivalen. Gillar ni raggarbilarna? Det gör jag också! Hela byn var fylld av dom!

4 kommentarer:

  1. åh, fan vad snygga kläder du har baby!

    SvaraRadera
  2. Kajsa!
    Kolla upp Nikon D7000! Mycket finare än D90 och bara någon tusenlapp dyrare!

    SvaraRadera
  3. tjusig flicka och finfint block+ tjusig väska!

    SvaraRadera

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier