1.19.2011

Dag 11 – det här är jag bra på!

Jag är bra på att:
tappa bort mig själv i mina tankar.

hitta nya projekt som jag inte avslutar.

känna smak.

laga mat.

inreda.

knäcka lederna.

spela gitarr och sjunga.

artighetsprata i nervösa situationer.

andas genom munnen.

skjuta upp saker.

Det är typ vad jag är bra på.

Idag gjorde jag om i mitt rum, för jag behöver kunna arbeta någonstans.

Så jag köpte ett bord som symaskinen skulle kunna få plats på!

Såhär blev det iallafall:

My fick göra mig sällskap

Duken sydde jag för några år sedan.

Precis brevid kudden finns Alexander.

Sådär ser det ut med sängen och så!

Glitter och svarvittfärgfilm i två olika burkar.

Jag fick en hattifnattburk av mamma för ett tag sedan!


Denna är igenkligen en sminkväska, men det funkar att ha färg i också!



2 kommentarer:

  1. fint! sminkväskan och muminprylarna <3

    SvaraRadera
  2. åh lilla ida, du får komma förbi och titta på min muminsamling!!! den börjar bli gigantisk (nä men nästan)

    SvaraRadera

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier