2.13.2011

Dag 16 – 10 saker ni inte visste från mig

  1. Jag är extremt nervös av mig.
  2. Jag samlar på mig saker som jag ska ha när jag flyttar hemifrån.
  3. Jag fotar häldre analogt än digitalt.
  4. Balklänningen och studenklänningen är fixade för extremt billiga kronor!
  5. Jag tittar på en ny kamera för... ja, min nuvarande funkar inte!
  6. Jag har hörselproblem och tinitus så jag hör inte hur högt jag pratar och ofta påpekar folk att jag nästan skriker, för jag märker det inte själv.
  7. Jag kan knäcka alla leder som existerar på min kropp
  8. I ettan på gymnasiet var det prat om att göra en utredning. Vadå för utredning? Jo, om jag har dyskalkyli. Jag har alla symptom och kan inte räkna,15 + 19 blir kaos liksom! Men det blev inget, för mirakulöst klarade jag matten. Fick ig + på nationella och så klarade jag mig!
  9. Jag ska ha en loppis snart!
  10. Jag kan sjunga! Ganska bra, tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier