2.12.2011

onsdagtorsdagfredaglördag




















Ok denhär veckan har det hänt mycket udda saker.
Udda sak nr 1: Testade brudklänning för att vara modell nästa vecka.
nr 2: Jesper blev tillfrågad att vara min modellkompis!
nr 3: Jag har lagat 3 bruncher! Amerikanska pankakor x2 och äggröra x1
nr 4: Öb har jag varit på 2 ggr och köpt glitter, muminplåster, färg och färg och färg!
nr 5: Jag har pimpat min kamera!!!
nr 6: Det blev vår sen blev det vinter igen!
nr 7: Jag har spelat rollspel med 1700-tals tema och samtidigt myst med jättebjörnhunden på bilden ovan!
nr 8: Jag och Alexander firade 9 månader ihop med en brunch, hjälpande tassar, tre rätters och facebookfilmen. Det var jättefint!

Mer spännande än vad man kan tro... Sedan har det hänt mer fina saker som det inte står om såklart, och ganska många hemska saker som, vilket är tur, inte händer ofta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier