8.22.2011

Dinosaurier, affär hos mig och Paris is Burning!



Efter två dagar av nedpackande av mitt rum kände jag att det var dax att göra något!

Så jag och Alexander hämtade ut min gratis biljett till Dinosaurium!
Jättemysigt!


Klad tjej!




Vi tyckte det var jättemysigt, och Alexander fick klappa en riktig Dinosaurie!!!

Medans jag fick min arm tuggad på...

Alexander funderade på att bli en dinosaurie för resten av livet...

Sen bjöd Alexander mig på lunch på världens!

Och jag var med. Sen rusade vi till spårvagnen för att möta Ida!


Det var nämligen så att tre tjejer skulle komma över och köpa lite av de kläder jag rensat ut.
Dom fyndade mycket, mina kära vänner!







Det blev fredag och jag fotade Alexanders band Paris Is Burning.
Dom är väldigt bra, sen hjälper det ju lite att alla är jättetrevliga.
Sen gick vi i regnet för att köpa cider och öl och mat,
sen gick vi hem till Philip och lyssnade på vinyl och gosade.























Det var torsdag och fredag det. I skrivande stund är det bara 4 dagar kvar tills jag flyttar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier