8.17.2011

Arbisloppis och wienerbröd!

Linn kom på besök.

Vi tänkte att det vore roligt att gå på Arbis-loppis, och det var det!

Så mycket spännande att titta på tyckte vi!
Linn köpte en soptunna och jag köpte två tröjor!


Vi gick till Måns nya lägenhet för att lyssna på hans spännande första dag på LiU!
Linns papperskorg var en present till honom, han blev nöjd!


Han bor högt högt upp med en innergård som är fototacksam.
Den består av tak.

Sen pratade vi länge och drack vatten i värmen.

Jag hade på mig rosa och silverglittrigt nagellack dagen i ära!

Sen hörde jag små tassande steg i spöregnet.
Köpte wienerbröd till den som tassade.

Det var Jesper som tassade fram!
Hurra! Han fick bearnaisesås och pommes och te.
Då blev han glad!

Sen var dagen slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier