8.14.2011

Ett nytt objektiv och en vecka.

I början av veckan köpte jag ett nytt objektiv.
Jag fick en mac i studentpresent som vars pris sedan sänktes,
så vi fick pengar tillbaka! Då kunde jag köpa ett Canon 50 mm f/1,8 II objektiv!
HURRA!

Alexander kom äntligen hem!
Och vi fick fira vårt jubileum med god mat, tårta och frijazz.





Det känns konstigt att det blir vardag med det som var vardag förut som inte kommer vara vardag länge till. Förstår ni? Är en tankemaskin just nu, för tänka är det enda jag gör.

När jag inte tänkte så åkte jag till Vadstena med Mor.


Hon hade ont i huvudet men sedan blev hon glad för vi åkte till Ikea.

Sen kom Tove hem och vi drack öl in till sena kvällen!

Sigge kom förbi med sin dam.

Min finaste Erika var också där med Sara!
Åh, kommer gråta av saknad efter Erika (och många fler) när jag åker!

På spårvagnen hem så var det en jättefin hundtjej som satt så snällt på stolen.
Sen när man hälsade så for hon upp och pussade en i näsan!

Dagen efter var det sparvkalas utanför Alexanders fönster!

2 kommentarer:

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier