8.16.2012

Förändringar

Jag har haft det svårt med förändringar tidigare.
Nu vänjer jag mig.
Och det är okej.

Men vägen dit är svår.

Jag måste vänja mig med att ha ett riktigt jobb med budgetar och press.
8-17 och den stress som med kommer.

Vänja mig vid att inte få massor av kramar och pussar varje dag.
Varken av någon som gör det av systerliga känslor eller av kärlek.

Samtidigt är det så jag vill ha det,
men jag har ändå dragit bort den stabila trygghetsmattan under mina fötter.
Inget är välbekant förutom mitt flickrum och Norrköping.
Jag vill ha min lägenhet. Jag vill komma igång med jobbet. Jag vill börja om på nytt.
Jag vill inte träffa någon pojke, men jag vill ha någon att titta på film med när livet är förjävligt.
Och min mamma gills för i helvete inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier