10.12.2012

2 månader.

Nu är klockan över tolv.
Igår var det den 11 oktober.
Vi gjorde slut den 11 augusti.
Jag har varit singel i 2 månader.
Jag kan andas normalt.
Livet är hur bra som helst.
Jag är jättelycklig.

Och det har legat en pojkman i min säng och bara blundat, skrattat, och smygtittat på mig.
Hela min säng luktar honom och han har kanske universums finaste leende och mjukaste hud.
Jag trodde inte det skulle gå såhär snabbt.
Gick på blinddate, träffade honom, såg hans synt och spiderman tavlor och hörde att han lyssnade på the smiths och drack vitt vin och var hur snygg som helst. åh han är så bra.
 imorgon så kommer han hit och äter frukost och på söndag ska han väcka mig innan jobbet och sjunga ja må hon leva.

för jag fyller 20, inleder den sista jobbveckan på proxytel och börjar om 10 dagar på macoteket i stan. Åh och i morgon får jag finbesök. Så jävla bra allt är.

nu ska jag sova och le även fast han är fem minuter härifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier