4.09.2013

Jag skrev detta en månad efter att vi bröt.

Jag tänker plåga mig med objects of my affection tills det inte gör ont längre.
Jag tänker kyssa varenda pojke i denna stad tills det inte gör ont längre.
Jag tänker dricka varje shot och öl tills det inte gör ont längre.
Jag tänker inte ta ner bilden på oss tills det inte gör ont längre.
Jag tänker inte låta detta göra ont för länge.
Och det är lätt att säga att det var ett bra beslut, men ett bra beslut gör också fruktansvärt ont.

Jag piercade näsan för jag vet att du tycker det är fult.
Jag har börjat använda mössa och rosa läppstift för du hatar det.
Jag har köpt platåskor för att du hatar det.

Jag tänker vara arg på dig tills smärtan ger sig.
Jag tänker tvinga mig själv till att hata dig så att jag kan gå i ro sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier