4.23.2013

Om 4 dagar så hade det varit 3 år.

Vi var bara destruktiva.
Om 4 dagar så var det 3 år sedan.
Varje dag är som en enda stor påminnelse.

Jag: Hur kunde jag låta mig själv stå ut?
Emma: Jag vet inte. Det var inte så feministiskt av dig.

 Emma: Glöm inte - det tar hälften av tiden ett par spenderat tillsammans att komma över varandra.
Jag: Det bästa sex and the city någonsin lärt mig.
Emma: Det betyder att du kommer kunna gå vidare helt i oktober - november någon gång.

Jaha. Bara en liten tid kvar.
Skönt att veta.

Mina vänner fascineras över vad olik mig själv jag har blivit.
Positivt överraskade av min utveckling.

I övrigt: Älskar gbg. Hatar gbg.
Är inte riktigt säker på vad jag gör här...

Gillar dock mina nya vänner. finafinafina.
I helgen så är jag ledig. underbart!

har även hämtat mina små odjur i malmö och på fredag opererar Ella bort sin tumör.

det var allt. Adjö.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier