6.11.2013

Hej kamrater!

Jag bokar ännu en gång en biljett utan någon retur.
MADRID!

Så. Det blev inte London. Det blev Madrid.
Jag är fortfarande i chock. Har inte börjat flyttpacka än.
Flyttar mina saker från Mölndal om 10 dagar.
Flyttar mig själv om 45.

Fram tills dess jobbar jag i några dagar till, går i samtalsstöd för att bolla allt växa-upp-kaos i min lilla hjärna, reser lite och (framför allt) kramas av ett par starka armar.

Jag har fått så mycket djurkärlek den senaste tiden, så mycket människokärlek.
Så mycket mer energi, så mycket glädje.
Det ska bli så bra för mig att knarka endorfiner ett år i Madrid.

Gör om, gör rätt.
Aupairlivet är det finaste.

Är så himla lycklig, stressad, förvirrad, men mest: lycklig.
När jag flyttade hem till Sverige den 14 juli 2012 så sa jag till mig själv:
1 år. Sen åker jag igen. Jag vet inte vart eller hur men jag kommer att göra slut med honom, bryta upp, flytta igen. Jag vet inte hur detta ska gå, men det SKA hända.

Några veckor senare så hade vi gjort slut.
Jag bor i Sverige i 1 år och 12 dagar.
Allt har förändrats, till det bättre.
Jag tar småsmåsmå steg mot den människa jag vill vara.
Så. Det är bättre. Så mycket bättre. Även fast jag har haft ett riktigt kaosigt år, så är det bättre.

FRED OCH KÄRLEK, HAR MASSOR AV FOTON ATT REDIGERA!
Axel tog en ganska söt bild av mig för en tid sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier