5.04.2012

Två roliga listor.

Det är lite tungt just nu, men det är okej. Det är mest tungt att sortera alla känslor och tankar, speciellt när jag har extremt mycket hemlängtan just nu och om det då tillkommer saker som gör mig lite extra ledsen så blir det så himla jobbigt! Balancerar ut det med att göra roliga saker.

LISTA PÅ ROLIGA SAKER JAG HAR GJORT:

- Varit i Liege
- Second hand fyndat i mängder 
(Aupairmamma: "JAHAAA! Så det är därför du har så mycket kläder!" Känns som hon fick svar på en fråga hon har frågat sig många gånger)
- Varit i Leaken och tittat på blommor
(läs: gått bakom pensionärser och sjungit vem är kungen i djungeln)

- Gosat och haft filmkvällar med Emma

- Gosat och tittat på majbrasan på Scandinavian school of Brussels.

- Gosat och haft valborgsvinkvälll med Hanna, Dessi och Tessi. 

- Haft pyjamasparty med Hanna.

- Solat och haft fin dag + frukost med valborgskompisar. 

- Ätit massa jordgubbar/citronyougurtar/äppelpäronhallonjuice - sistnämnda har jag druckit.

LISTA PÅ ROLIGA SAKER SOM HÄNDER:

- ALEXANDER KOMMER HIT OM 5 DAGAR!

- Katten ska firas idag!

- Jag ska fira sabbat med min judiskabrysselfamilj idag 
(dvs Emmas aupairfamilj - aupairextramamma Erika sa: Jag vill fira sabbat med hela min Brysselfamilj! Jag och Emmas pojkvän är då inräknade! Åh Erika vad du gör mig glad!)

- Gratisfestival på lördag!

- Mango-öl på lördag!

- Vintagemarknad på söndag!

- ALEXANDER KOMMER HIT PÅ ONSDAG!

-  Jag är ledig på onsdag.

- JAG OCH ALEXANDER HAR VARIT IHOP I 2 ÅR PÅ TORSDAG!

- Pride nästa helg!

- Brygge nästa helg!
- Amsterdam över Kristi himmelsfärdsdag med Emma!

 



Så, jag biter liksom ihop och håller mig upptagen. Mest glad är jag över att Alexander kommer.
Jag saknar honom så.
Nu får ni en pussbild från förra året och jag får darra på läppen en stund.
Och läsa en oväntad semester.


 

 Åh jag älskar dig så!
Och nejdå är inte så jättemycket nakenfis. Linnet syns bara inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Följ mig!

Follow Kajsas fotografier